Pages

19 oktober 2009

Mijn machines



Op de foto zien jullie mijn machines bij elkaar staan. De ene moet wat harder werken dan de andere. De borduurmachine staat al een tijdje stil. Maar ik heb ideeën genoeg dus ik ben benieuwd hoe lang dat nog duurt.
De lockmachine mag af en toe even meedoen. Maar omdat ik nu vooral lingerie maak heeft hij nu een rustig bestaan. Na een rustige start moet de covermachine nu hard werken. We zijn echte vriendjes aan het worden.
En wat zal ik zeggen over de Pfaff? Een heerlijke machine met heel veel mogelijkheden waarvan ik volgens mij nog geen kwart heb gebruikt (maar dat kan nog komen). Lingeriestoffen verwerken doet hij moeiteloos maar ook de verstelklusjes voor een spijkerrokje is geen probleem. Hij maakt dan ook heel veel uurtjes. Af en toe staat hij een paar daagjes stil maar vooral op zondag moet hij vaak mee doen. Dat is echt geen rustdag.
Ik ben blij met mijn machinepark, daarom dit berichtje op mijn weblog!

4 reacties:

Jos zei

de linker twee hebben we gemeen, de rechter twee staan nog op mijn verlanglijstje :-). Ik voelde me gisteren al de koning te rijk met mijm pfaff en mijn locker

Simoneannemone zei

Het geeft toch een heerlijk gevoel als je zo kunt genieten van je machines!

Saskia

Collie-Collie zei

Mijn locker heb ik inmiddels al 11 jaar en ik kan me niet meer voorstellen dat ik hem niet had... En mijn oude Pfaff heb ik in het voorjaar vervangen door een nieuwe met heel veel steken erop. Maar van mijn coverlocker die ik pas heb aangeschaft wordt ik niet echt vrolijk... en ik merk aan de reactie dat dat meer mensen hebben, maar ik lees dat jij en je cover dikke vriendjes zijn. Mag ik vragen welke jij hebt? Want ik zou ook dolgraag vriendjes zijn met een coverlocker, want dit shirtje was zo'n ramp....! Hahaha en ik hou van met plezier aan mooie dingen werken en niet met een mopperhoofd!

Groetjes, Collie

Handige Handjes zei

Heerlijk hè, zo'n machinepark...
Ook mijn bordurmachine heeft even een tijdelijke vakantie...want ja, ik kan toch ook maar 1 ding tegelijk.