Pages

25 oktober 2009

Weer een nieuw setje



Deze week, tussen de hoestbuien door, weer enthousiast verder gegaan met een nieuw setje. De stof heb ik gekocht tijdens de 4e lingeriedag en de fournituren bij de 3e dag. Binnenkant van de bh is van stevige gele stof (eerder heb ik daar een geel setje van gemaakt maar niet afgemaakt. De kleur deed bij mij niets).
Fijn om eens te melden dat het deze keer wel voorspoedig verliep. Niet al te veel uit hoeven te halen en ik ben best wel tevreden met het resultaat.
Alleen de hipster was deze keer wat moeilijker. De stof is heel dun en ik durf nog steeds niet aan de knopjes te zitten van de cover. Daardoor is het stiksel niet helemaal overal even regelmatig. Ga van de week daar nog eens naar kijken.

Volgende project? In ieder geval een slip tekenen. De dvd is van de week binnen gekomen dus ik kan aan de slag.

0 reacties: