Pages

25 november 2009

Purple Rain, Bh met zijpand



En hier is dan mijn bh met zijpand. In mijn vorig berichtje konden jullie al lezen dat ik deze zelf getekend heb tijdens onze tekendagje.
Daarna een paar dagen druk gehad met van alles en nog wat maar tussen de bedrijven door steeds er aan gewerkt.

Herkennen jullie dat? Even heel gauw een naadje stikken net voordat je gaat werken? Of gauw nog even die beugelband er op spelden terwijl je zou gaan koken? Voor mij het bewijs dat ik weer helemaal in mijn creatieve roes zit! Heerlijk dat het weer zover is en ik geniet er echt van. Ik weet dat er weer een moment komt dat mijn gezondheid weer parten speelt en dat dit dan weer eventjes niet gaat. Maar tot die tijd gaan we gewoon vrolijk door!

Maar om op de bh terug te komen, daar gaat dit berichtje tenslotte over. Het is echt een lowbudget bh geworden. Tenminste voor nu dan, ooit heb ik betaald voor die materialen. Maar het zijn allemaal restjes van wat ik nog had liggen.
Er zijn nog wel een aantal verbeterpunten om het mooier te maken. Het zijstuk mag wat mij betreft iets breder worden getekend en ook de diagonale naad wil ik iets schuiner hebben. Maar hij is zeker draagbaar en met de verbeterpunten ga ik aan de slag.

Op het forum krijgen de eigen creaties steeds vaker een naam. Kan natuurlijk niet achterblijven dus noem ik deze bh Purple Rain (is een lied van Prince)

3 reacties:

THEA zei

Ik kijk steeds met bewondering naar je verrichtingen!!

Ontzettend knap, hoor!!

Groetjes Thea

Simoneannemone zei

Dank je wel!
Het is gewoon erg leuk om te doen.

Saskia

Handige Handjes zei

Ik vind je BH er heel goed uit zien hoor....maarja, ik hou dan ook van paars...Wordt toch eens tijd dat ik een paars setje ga maken, dat ontbreekt nog in mijn collectie.