Pages

6 november 2009

Forums


Ik heb een probleem. Het is niet wereldschokkend er zijn veel ergere dingen op de wereld dat weet ik. Maar ik zal mijn probleem toch maar eens hier in mijn blog vermelden. Ik ben lid van (te) veel forums. Op sommige forums kom ik al heel lang andere heb ik me pas aangemeld. Dat ik lid ben van heel veel forums is op zich niet erg maar wel dat ik ze allemaal wil proberen bij te houden. Want als ik me aanmeld wil ik ook meedoen. Ik weet van ons eigen lingerieforum hoe leuk het is als leden meedoen.
Dus zo zwerf ik van forum naar forum. Van lingeriemaken, naar kledingmaken, barbies, borduren, quilten, broodbakken en zo verder. En de meeste zijn gewoonweg te leuk om te lezen en/of mee te praten zodat ik me er ook niet wil afmelden.
Maar het kost natuurlijk allemaal tijd en die tijd kun je ook besteden om creatief bezig te zijn. (en dan heb ik nog niet over de weblogs gesproken die ik allemaal wil lezen......)

4 reacties:

lappenleintje zei

Gewoon met jezelf afspraken maken: ik kijk één of twee keer per dag en verder niet, dan hou je genoeg tijd over voor andere dingen!

Groet, Leintje

Simoneannemone zei

Ik denk dat ik zo'n afspraak weer met mezelf moet gaan maken!

Wat ook helpt is om de laptop op mijn kamer te zetten zodat ik eventjes tussendoor kan kijken.

(goh, ik klink wel heel erg!)

Saskia

Jos zei

ik denk dat ik wel weet wat jij voor Sint gaat vragen dit jaar :-) en hele grote zak met TIJD!

susan zei

haha dit ken ik tja toch maar jezelf toe spreken om 1of 2 keer per dag een rondje te doen mischien
ik merk ook dat ik op somige forums te weinig reageer en dan raak je achter hé maar ja we zullen moeten kiezen.

groeten susan