Pages

2 november 2009

Strijken


Vinden jullie strijken ook zo'n vervelend werkje? Ik persoonlijk probeer het altijd zo lang mogelijk uit te stellen. Maar op een gegeven moment moet je wel omdat er geen kleren meer in de kast liggen. Met twee steeds groter wordende kinderen wordt de strijkwas ook steeds meer. Tot voor kort wilde ik ook geen geld uitgeven aan een duurder strijkijzer. Waarom veel geld uitgeven aan iets wat je niet leuk vindt? Ik had dan ook een simpel stoomstrijkijzer. Maar nadat ik overal van die enthousiaste verhalen las over een strijksysteem waarbij het strijken gemakkelijker en sneller (beiden zeer belangrijk!) zou gaan hebben we vorige week toch zo'n ding gekocht.
Laten we vooropstellen dat ik het nog steeds niet leuk vind om te strijken maar ik moet zeggen dat ik wel zeer enthousiast ben over het resultaat.
Vanochtend vroeg al een hele wasmand weggestreken in een half uurtje tijd! Dan kom ik in ieder geval vandaag die wasmand vol was niet meer tegen maar kan ik mijn tijd aan leukere dingen besteden!

3 reacties:

Tialda zei

Ik heb er ook al een paar jaar eentje....Geweldig!
Het strijken wordt niet leuker maar wel iets gemakkelijker

Alice zei

Hoi Saskia,
heerlijk zo'n apparaat, zou niet meer zonder willen. Scheelt veel tijd en ergernis.
Gr Alice

marian zei

Hai Saskia,
Vind zelf strijken geen probleem en vind het juist dat ik er rustig van wordt:-)
En ik heb zelf ook een gewone stoomstrijkijzer..

Gr Marian