Pages

16 november 2009

Weer getekend


Vandaag samen met Jos en Tialda heel gezellig aan het tekenen geweest. Heel gezellig maar ook heel inspannend. Want we hebben een bh met zijstuk getekend. En dat is niet zo heel gemakkelijk moet ik zeggen. Ik kan me voorstellen dat als je de tekening ziet je je afvraagt wat dit nu is. Ik denk dat ik nu een beetje doorheb hoe ik belijningen aan kan passen. Maar dit is, net als met het tekenen van de basis-bh, echt iets dat je moet blijven oefenen
Nu eerst deze bh maken om te kijken of hij echt past! Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!


2 reacties:

Diana 'poetsie' zei

Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Jullie methode lijkt een beetje op mijn plak en knip-methode.

Simoneannemone zei

Het is eigenlijk ook gewoon plakken en knippen wat je doet. En natuurlijk goed opmeten.

Saskia