Pages

14 december 2009

Koud!



En opeens is het koud buiten. Vandaag voor het eerst mijn scootmobieldeken gebruikt op weg naar mijn werk.
Tja, ik wist dat daar een scheur inzat (nog van de vorige winter) en telkens denk ik dan oja moet ik nog maken. En nu ik hem nodig heb.....jullie raden het al...nog niet gemaakt. Dus dat wordt nog een klusje voor vandaag.
Volgens de weersverwachting blijft het koud dus ik moet er wel warm bij zitten!

Verder is het redelijk rustig hier op het creatieve vlak. Van de week wel een bh gemaakt maar ergens is er iets fout gegaan. Cup te klein, bij nameten bleek dat de cup inderdaad 2 cm kleiner was dan het patroon. Tja en dan past die niet.
Ik heb wel meteen een andere geknipt maar nog niet in elkaar gezet. Had van het weekend gewoon even geen zin.

Gisteren wel mijn kamer wat opgeruimd. Ik heb weer een aantal kantjes op Markplaats gezet. Hele mooie kantjes maar ik heb er zoveel liggen. En ik wil wat ruimte in de kast maken.

Dus zo rommelen we wat aan deze dagen voor kerst.

2 reacties:

THEA zei

Ja is fris nu...maak dat dekentje maar vlug !! Want als je stil zit is het natuurlijk nog veel kouder!!

Misschien kun je de link van MP er bij zetten!!!
Heb ik ook gedaan, en is wel handig.Zo hoef je niet alles af te zoeken!

Groetjes Thea

Simoneannemone zei

Als je op het woordje markplaats klikt dan kom je bij de advertenties.

En dat dekentje had ik vanmorgen echt nodig! Het was nog kouder dan gisteren!

Saskia