Pages

21 december 2009

Haastige spoed



Haastige spoed is zelden goed zeggen ze wel eens. Ik heb dit weekend bewezen dat daar wel een kern van waarheid in zit.
Deze bh had ik vorige week al geknipt maar in dat weekend had ik even geen zin om er mee verder te gaan. Drukke week daarna dus ook geen tijd gehad.
Gisteren bedacht ik me opeens dat ik hem toch af wilde hebben omdat daar de komende dagen ook niets van komt.

Dus toch maar achter de machine gekropen en verder gegaan. Alles ging fout wat er fout kon gaan. Draad brak steeds af (waardeloos garen gekocht), kreeg steeds lussen (op een gegeven moment maar de naald vervangen en toen was het wat beter). Beugelband waar ik de laatste tijd steeds minder moeite heb om die er mooi op te zetten werkte ook niet mee. En zo kan ik nog even doorgaan. Maar eigenwijs als ik ben toch gisterenavond nog afgemaakt. Het slechte nieuws is dat hij heel slecht genaaid is.

Maar ik heb ook goed nieuws! De bh past!
Het is een bh met diagonale cup en padding erin verwerkt en dat zit best wel prettig.
Enige wat minder goed zit is de overgang oksel naar schouderband. Deze loopt teveel naar binnen. Op zich had ik het goed getekend maar tijdens het elastiek naaien dacht ik dat hij teveel naar buiten liep. Dus heb ik daar wat weggehaald wat ik dus niet had moeten doen.

Maar nu hij past baal ik natuurlijk helemaal dat hij niet netjes in elkaar zit.



Ook nog wel leuk om te laten zien: Mijn nieuwe pantoffels. Heerlijk warm en dat is wel nodig met deze koude dagen.


1 reacties:

Diana 'poetsie' zei

Mooie combinatie van kant en lycra. Is niks van te zien dat het haast werk was. Leuke pantoffels!