Pages

24 december 2009

Hamsteren!


afgelopen maandag geopereerd aan mijn pink. Operatie was zo gedaan binnen een half uur was ik weer weg. Ik wist dat het pijn zou doen maar had niet zoveel pijn verwacht. Paracetamolverbruik is erg hoog en dan nog doet het pijn. Maar het zal allemaal wel beter worden en dan heb ik straks een rechte pink en daar doen we het voor!

Dit bericht type ik met mijn linkerhand, tergend langzaam als je gewend bent om met 10 vingers blind te typen.

Dus vond ik dat ik mezelf maar eens mocht verwennen! Manlief en kinderen zijn gisteren met mij naar Kantjeboord gereden. Hoewel ik zelf al veel kant heb liggen had ik mezelf voorgenomen om een keer kant te kopen. En dan heb je daar genoeg keus!
Het oranje, bruine en roze-bordeaux heb ik gekocht. Het zacht lila en blauw-roze rechts had ik zelf. Het groene linksboven is een volledig pakket. Bij de lycra middenonder past ook nog een ander kantje dus daar kan ik twee verschillende setjes van maken (met dank aan manlief voor het maken van de foto's).
Natuurlijk nog overal bijpassende lycra, picot- en aansluitelastiek, beugelband, kruisjeskatoen, schouderband bij gekocht. En natuurlijk padding want dat heb ik nu helemaal ontdekt.
Deze keer ook bewust zo ingekocht dat ik meteen alle bijpassende materialen heb.

Na een uur vonden ze dat ze lang genoeg gewacht hadden! Maar toen had ik weer genoeg gehamsterd! Of was het meer therapeutisch winkelen?

2 reacties:

Jos zei

Shoppen bij KB bevordert de genezing, dus ik stel voor dat je snel nog een keer gaat.

Alice zei

Ja, het laatste! Heerlijk zo'n goed excuus om jezelf te verwennen..mooie kantjes heb je gekocht het lichtgroene pakket vind ik erg leuk.