Pages

19 december 2009

Threads gekocht


Afgelopen week van Marktplaats 6 Threads gekocht. Een tijdschrift met allerlei informatie, tips en trucs over allerlei creatieve onderwerpen.
Heb er heel even in gekeken en daarna op mijn stapel te lezen gelegd voor volgende week.

Ik wordt maandag geopereerd aan mijn pink. Deze verdwijnt steeds onder mijn ringvinger (zit dus scheef) en geeft daardoor klachten. Maandag wordt er een bandje ingekort zodat de pink weer rechtstaat en waardoor hij weer beter mee kan doen met de rest van de hand. Operatie is niet zo moeilijk maar ik zal wel een paar dagen wat minder met mijn hand kunnen doen. Dus moeten we maar iets bedenken om de tijd door te komen. Ga wel gewoon werken maar voor de rest van de tijd heb ik al een aantal boeken en tijdschriften verzameld. En daar zijn deze Threads dus bijgelegd!

3 reacties:

THEA zei

Hoi Saskia,

Ik wens je heel veel sterkte met de operatie, en hoop dat je vinger snel weer mee kan doen!!!

Lekker lezen en nieuwe ideeën opdoen, is ook nooit weg !!

Groetjes Thea

Mariette zei

Sterkte met de operatie en het herstel!
Komt je nieuwe stapel bladen goed van pas ;-)

Groetjes, Mariëtte

Sigrid zei

Veel sterkte met de operatie en hoop dat je snel herstelt. Goed leesvoer!