Pages

28 januari 2010

Gevonden!


In mijn vorig bericht schreef ik over het krijtapparaat. Hij is dus nog steeds te koop en heet een parallelradeerwieltje. Vandaag even naar onze fourniturenwinkel gegaan en daar hadden ze er nog een liggen. Heel verrassend hadden ze ook quiltlinealen van 60 cm (en ook van die vierkante). Heel handig bij het tekenen van lingerie. Hij is ook te gebruiken bij het quilten (anders heet hij ook geen quiltlineaal duh!) dus een goede investering vond ik zelf.

Vandaag ook weer enthousiast verder gegaan met mijn bh. Hij is nog niet klaar maar dat zal niet lang meer duren.

3 reacties:

Jos zei

parallelradeerwieltje, ik hoor net dat we weer een nieuw scrabblewoord hebben! Drie keer woordwaarde!

TIALDA zei

En nou hopen dat ze er weer eentje bestellen...kan ik hem ook kopen ;-)

Handige Handjes zei

Parallelradeerwieltje...kòm er maar eens op....Maar het lijkt me zeker een handig apparaatje.
En tja, een quiltliniaal is gewoon een goede investering...natuurlijk voor het snijden van je quiltlapjes, maar ook bij al het andere naaiwerk. Rechte delen snij je nu eenmaal een stuk secuurder dan wanneer je ze moet knippen, en al helemaal wanneer het glibberige lycra's zijn.