Pages

1 januari 2010

Goede voornemens!



En dan is het 1 januari 2010. Vorig jaar voor het eerst creatieve voornemens gemaakt en ik moet zeggen dat dat goed is bevallen. Eventjes om de zoveel tijd stilstaan bij wat je gedaan hebt en nog wilt gaan doen!

Het tijd maken om creatief bezig te zijn zal ook in 2010 belangrijk zijn. Je loopt zo gauw mee met de waan van de dag waardoor je jezelf zo gemakkelijk vergeet.

Tuurlijk ga ik door met het maken van lingerie. Maar ik wil wel mijn kennis en creativiteit verbreden. Meer modellen leren tekenen, creatiever omgaan met materialen en kleuren.

De eerste kleine stapjes in de wereld van het quilten zijn gezet. Deze wereld ga ik in 2010 verder verkennen.

Ik hoop dat in 2010 mijn barbiehuis ingericht kan gaan worden. Het huis is klaar alleen het schilderwerk nog. Daarna kan ik er mee verder.

In 2010 wil ik weer kleding gaan maken. Niet alleen de knipmode kopen maar er ook iets mee doen. Het voornemen is er om minstens één kledingstuk per seizoen te maken.

Vanaf vandaag houd ik nog maar één blog bij, mijn barbie- en quiltblog heb ik verwijderd, het kost teveel tijd om dat allemaal bij te houden. Dus alleen hier kunnen jullie lezen of ik mij dit jaar aan mijn creatieve voornemens zal houden!

1 reacties:

Jos zei

"The most important thing about goals is having one." Mooie voornemens en ze je gaat ze een voor een realiseren!