Pages

31 januari 2010

Paddingbh



Mijn bordeaux-rode bh met padding is af. Het werken met padding is toch anders dan een bh gevoerd met lycra maar op zich is me dat goed gelukt.
Er is zit iets ruimte boven aan de cup (bij de overgang naar de schouderbanden) maar voor de rest lijkt hij goed te zitten (maar dat weet je pas echt na een dagje dragen).

Alleen geloof ik niet dat ik nog meer bh's ga maken met volledige padding. Om de een of andere reden vind ik dit niet prettig zitten. Het is niet uit te leggen waarom niet. Hou het maar gewoon op gevoel.
Van het kant heb ik nog genoeg liggen om een nieuwe bh zonder padding te maken alleen de lycra heb ik niet meer genoeg van.

Ik heb ook een slip getekend met behulp van de dvd van Bella Hendriks (zie een van mijn eerdere berichten)en die ga ik nu eerst maken. Gewoon een basisslip (nix spannends aan) maar die moet je eerst maken voor de pasvorm. Daarna kun je van alles aan gaan passen wat betreft model en stofgebruik.

Ik ben in ieder geval weer lekker creatief bezig. Ik merk nog wel dat ik niet te lang moet tekenen want dan gaat mijn pink nog protesteren.
Hij is nog steeds niet (nu na 6 weken) helemaal goed. Maar ik schijn geduld te moeten hebben. Maar dat heb ik geloof ik na 43 jaar nog steeds niet gevonden.

2 reacties:

Handige Handjes zei

Ik vind hem er toch heel netjes uitzien....ik hoop dat de BH ook erg prettig zal zitten na 1 dagje dragen.

Simoneannemone zei

Ik heb hem nu twee keer aangehad. Het zit op zich niet verkeerd maar ik vind de padding minder prettig zitten.

Jammer, maar het was het proberen waard.

saskia