Pages

17 januari 2010

Quiltstoffen


We zijn gisteren met de forumcommissie van het lingerieforum naar Kantje Boord geweest.
Materialen voor het lingeriemaken had ik nog genoeg liggen dus ik ging nu gericht voor de quiltstoffen. En dit is het geworden. (met dank aan Quiltfan voor haar advies!

De lichte gekleurde stoffen worden een deken (quiltblokken) en de rozegetinte stoffen worden een theemuts. Het kantje kon ik niet laten liggen. Naar mijn gevoel paste dat precies bij een lycra die ik hier nog had liggen. En het past er inderdaad heel mooi bij!

Gelukkig gaat het steeds beter met mijn pink. Nu na 4 weken doet hij weer redelijk mee. Van de week even achter de naaimachine gezeten en dat ging best goed. Alleen het knippen gaat nog steeds moeizaam.

1 reacties:

Handige Handjes zei

Het was heel leuk om jullie bij KB te treffen. En je quiltstofjes zijn om te smullen ;-).