Pages

8 februari 2010

Het is het niet!


Ik heb van het weekend getekend. Ik wilde eens kijken of een bh met een lager middenstuk en wat meer decolleté prettig zou zitten.
Tot nu toe heb ik vooral bh's gemaakt die hooggesloten zijn. Het gevolg daarvan is dat het "erg ingepakt" zit. Maar het zit wel prettig.
De bh die ik nu getekend heb heeft een lager middenstuk en ook beugels die lager aansluiten. De cups mogen bij de decolletelengte wat worden aangepast maar verder passen de cups. Alleen ik vind dit dus niet prettig zitten. Heb de boel gewoon wat liever bedekt. Nadeel daarvan is dat de borsten wat naar binnengedrukt worden.

Op de foto kun je zien wat ik bedoel. Heb bij de dame de twee bh's aangedaan en aan de pijltjes kun je zien dat de nieuwe paarse bh meer decolleté heeft dan de herfstbh die ik eerder maakte (en die heerlijk zit, op de foto kun je niet zien dat hij al een beetje verwassen is).

Maar nu moet ik gaan uit gaan proberen hoe ik toch het comfort houd van de een hoge bh maar het ook wat mooier oogt.
In een bh met horizontale naad komen je borsten toch al minder mooi uit dan met een diagonale naad. Maar voor een proefmodel, om te kijken of de bh past, moet je eerst een bh met horizontale naad maken.

Dus dit is weer een bh die voor de show wordt opgehangen.
Jammer natuurlijk wel want ik wil wel weer een bh maken die ik ook kan dragen.

2 reacties:

Diana 'poetsie' zei

Wat jammer, dat je het niet lekker vind zitten, misschien moet je wennen

Jos zei

de aanhouder wint!!