Pages

22 februari 2010

Onrustig in mijn atelier


Het was vannacht onrustig in mijn atelier!
De covermachine was verdrietig. Eindelijk na zo lange tijd mocht ze weer iets doen. Kreeg ze het niet voor elkaar.
De draad brak steeds af bij haar linkernaald en ondanks dat ze tig keer opnieuw was ingeregen bleef hij knappen.

Ach, zei de pfaff kattig: Was ze mij blijven gebruiken dan had zie die slip al aangehad.

Poeh, bromde de lockmachine tegen de cover: Ben blij dat je weer aandacht krijgt! Ik zit alweer maanden onder die hoes verstopt en ik zie niet wat ze aan het doen is.

Maar, snikte de cover nog na, ze had me nu helemaal goed ingeregen, ze miste telkens dat ene haakje. Ik weet zeker dat als ze toen door was gegaan ze weer helemaal blij met me was. Maar ze werd geroepen en is helemaal niet meer teruggekomen.

Pfaff zei troostend: Ze komt van de week wel weer terug en dan zorg je ervoor dat je het in een keer goed doet en dan komt het helemaal goed!

2 reacties:

TIALDA zei

Haakje gemist? of toch een nieuwe naald erin zetten?

Simoneannemone zei

Ik had de naald al vervangen.
Dus daar lag het niet aan.

Moet verder kijken wat er niet goed is gegaan.

saskia