Pages

27 februari 2010

Paspop



Omdat ik mijn foto's wat mooier wilde presenteren op mijn weblog heb ik van de week mijn paspop opnieuw op maat gemaakt.
Ik had dit al eerder provisorisch gedaan met oude lappen stof. Maar ik was er niet tevreden over dus ben ik opnieuw begonnen.

Alles is nu opgevuld met afzuigkapfilters van de Action. Het is een soort fyberfil. Alles is nagemeten op mijn eigen maten en zo natuurgetrouw mogelijk nagemaakt (oeps). Helemaal 100% gelijk krijg je het niet maar het benadert nu al wat meer de werkelijkheid dan die dunne dame.

Wel confronterend hoor zo'n dame op je werktafel die er niet meer zo dun uitziet als toen ze op de rommelmarkt gekocht werd.
Maar ik vind het ook wel grappig! Mijn grote paspop (bella) staat er ook nog dus we zijn met zijn drie├źn met (bijna) hetzelfde figuur!

Nu nog een mooie achtergrond maken voor de foto's!

0 reacties: