Pages

10 februari 2010

Tekenen!


Ik ben op het moment helemaal van het tekenen. Gisterenavond mijn basispatroon opnieuw getekend. Niet omdat het basispatroon gebaseerd op de beugel met rode tip niet goed is maar omdat ik het tekenen wil blijven oefenen. Pas als ik de basis goed beheers kan ik verder gaan met nieuwe modellen.

Vanmorgen heb ik van de cup een diagonale naad gemaakt. Ik vertrouw erop dat het basispatroon goed is en dat ik die niet eerst in elkaar hoef te zetten.

Omdat ik nog altijd na moet kijken hoe het ook al weer moet heb ik meteen voor mezelf voorbeeldtekeningen (een zie je hier op de foto) gemaakt die ik in mijn tekenmap kan opbergen. Zo kan ik daar de volgende keer naar kijken en hoef ik niet vorige patronen op te zoeken.
Ik krijg ondertussen al een aardige map met "lesstof" over het tekenen.

Ik hoop vandaag nog te kunnen beginnen met het knippen van de patronen. Het is vandaag weer koud weer en ze verwachten sneeuw. Heerlijk weer om thuis creatief bezig te zijn!

1 reacties:

Jos zei

Oh heerlijk, wat ben jij lekker bezig!!