Pages

24 februari 2010

zalmroze bh


De bh was al een tijdje af, alleen de bijpassende slip liet even op zich wachten maar hier is dan mijn nieuwe setje.
Het patroon is zelfgetekend en de hipster is het bekende patroon van Ottobre.
Bh zit goed en geeft veel steun. Alleen ik vind dat er hierdoor te weinig decollete is (zie ook een van mijn andere berichten). Ondertussen heb ik een nieuw patroon getekend waarbij het middenstukje anders is getekend en de decollete lengte langer is. Die hoop ik gauw te kunnen laten zien.
De covermachine doet nog niet goed wat hij moet doen. De draad breekt regelmatig af. Op een proeflapje met dezelfde lycra doet hij het goed, ga je daarna "voor het echt" dan gaat het verkeerd. Toch maar er mee doorgegaan maar het wordt er dan niet mooier op.


Op de 3e lingeriedag hebben we van Eline Kleinvak een boekje gekregen van Syl Design met verschillende patronen van een string.
Nou heb ik er nog nooit een gedragen en ik denk ook niet dat ik er een ga dragen (vind mezelf daar niet het juiste figuur voor hebben) maar ik wilde er toch wel een maken.
Dus vandaag op mijn vrije dag achter de machine gaan zitten en deze string gemaakt.
Wat maken betreft niets spannends aan maar wel leuk om een keer gedaan te hebben.

En ik was vandaan bij Swanenberg Stoffen waar ik deze twee lycraatjes heb gekocht. De blauwe is voor een tankini, waarvoor ik vorige week een Jaliepatroon heb besteld, en de lichte is voor een lingerie-setje.
Kon deze twee toch echt niet laten liggen! Tja het is weer hamstertijd. Vorige week ook het korsettenboek gekocht bij Bella Hendriks!

1 reacties:

Tina zei

Pragtige set, Saskia! Mooi kleur en kant.