Pages

22 maart 2010

4 op een rij


Zoals ik al eerder schreef heb ik de afgelopen weken weer veel gehamsterd. Stofjes, scharen, naaimachinevoetjes, patronen zijn allemaal hier in huis er bij gekomen.
Het wordt weer tijd dat ik een tijdelijke hamsterstop in ga lassen.

Afgelopen zaterdag bleek dat er meer dames waren die een grote voorraad hebben daarom hebben we op het forum een nieuwe actie bedacht die we 4 op een rij noemen.
Het is de bedoeling dat ik nu hier een verklaring neerzet waarbij ik aangeef dat ik meedoe en wat mijn tegenprestatie is als ik het niet haal. Nou daar gaan we!

Hierbij verklaar ik dat ik de komende tijd eerst 4 setjes maak voordat ik nieuwe materialen mag kopen. Deze 4 setjes worden gepubliceerd op dit weblog en aan de medeforumleden getoond. Het enige wat ik in deze tijd zal kopen is de juiste kleur garen. Voor het overige koop ik niets!

Als ik het niet red en toch iets koop wat met het lingeriemaken van doen heeft dan stel ik voor dat ik 3 flyers maak en die de volgende lingeriedag ophang zodat iedereen kan zien dat mijn hamstergedrag niet onder controle was te krijgen.

2 reacties:

Jos zei

dan maken we een wall of shame de volgende ZLM dag :-)

Simoneannemone zei

Nee hoor mijn flyer zie je niet hangen hoor!

Ben heel benieuwd naar jouw tegenprestatie!

saskia