Pages

10 maart 2010

Bakdagje


Vandaag zo'n dagje dat ik aan het bakken ben geweest. Eerst een wit vlechtbrood gemaakt. Hij ruikt heel lekker. Morgenvroeg weten we of die ook lekker smaakt.
Voorheen bakte ik altijd mijn broden in de broodbakker met de timer. Dan had je 's morgenvroeg heel vers brood. Nadeel was dat het niet te snijden was. Daarom bak ik het brood nu de avond van te voren (deze keer dus de middag van te voren)Iets minder vers maar nog steeds erg lekker brood.

En daarna heb ik nog twee pizza's op het bakplaat gemaakt. Twee mooie dunne bodems gemaakt en daarna mochten de kinderen kiezen wat ze er op willen hebben. De een alleen salami, ham en kaas. De andere champignons en uien.

En dan voor ons een pizza met een gedeelte groente en een gedeelte kipprutje.
Laatste was een nieuw recept en erg lekker geworden. Zo zijn we al bakkend de dag doorgekomen!

2 reacties:

Jos zei

Nodig je me een keertje uit voor je bakdagje, het water loopt me in de mond!

Simoneannemone zei

Zeg maar wat je op je pizza wilt hebben.
Ik reserveer wel een plekje voor je!

saskia