Pages

18 maart 2010

Lente


Vroeger was ik echt een herfstmens. De lente vond ik nog wel iets hebben maar ik was altijd weer blij als het herfst en winter was.
Ik merk dat ik de laatste jaren toch steeds meer naar het mooie weer verlang. Ik riep in januari al "over twee maanden is het lente". Maar het waren wel twee koude maanden met al die sneeuw.
En dan is nu het maart en ik heb gisteren voor het eerst weer buiten in het zonnetje gezeten. Wel nog uit de wind maar heerlijk een boek gelezen.
Vandaag was het nog mooier weer. Dus vanmorgen even naar het tuincentrum geweest om wat nieuwe plantjes voor de tuintafel te kopen. Ik heb een paar potten gevuld met verschillende plantjes (hoe ze heten weet ik niet meer). En het staat al heel gezellig. Als het nu van het weekend gaat regenen dan is het minder erg omdat we vanuit de woonkamer zo de tuin inkijken. Dan hebben we nu toch een fleurig uitzicht.

En natuurlijk hebben we zaterdag onze 5e lingeriedag. De eerste spullen zijn al ingepakt. Ik verheug me er weer op!

1 reacties:

Marian zei

Dat zijn 'primula's", die leuke plantjes voor op je tuintafel.
Kun je later ook in je tuin planten ( als je die hebt), dan bloeien ze volgend jaar weer als het goed is, maar dan wel pas in de meimaand :)
Veel plezier zaterdag

Marian
(de naam frobels is veranderd in : Lingerie fröbels)