Pages

7 maart 2010

Logo gedigitaliseerd


Ik had vandaag even geen zin on lingerie te maken. Heb een beetje achter de computer gezeten en ons logo van het forum gedigitaliseerd. Nou ja het programma heeft dat gedaan. Ik heb alleen wat kleurtjes aangepast. En toen geborduurd en er een nieuw speldenkussen van gemaakt. Het is een reisspeldenkussen (mooi woord voor scrabble) geworden. De andere die ik eerder gemaakt heb is eigenlijk te groot om mee te nemen.

Je kunt wel merken dat ik nog niet echt kan digitaliseren want het patroon heeft heel veel sprongsteken. Maar ik heb netjes alle draadjes bijgeknipt en ik vind hem eigenlijk wel erg leuk geworden!
Randje eromheen gemaakt met mijn naaimachine (één van de vele quiltsteken) en gevuld met vulling. Zo heb ik mijn zondag toch weer goed besteed!

3 reacties:

Jos zei

leuk geworden saskia! heb je alleen niet het idee sorry te moeten zeggen wanneer je een speld in het lijf prikt. Ik heb dat altijd met de chineesjes op mijn speldenkussen, wanneer ik ze per ongeluk in het gezicht prik.

ook leuk om een keer op een t shirt te doen!

Simoneannemone zei

Daarom prik ik er ook naast!
Anders blijf ik sorry aan het zeggen!

Alice zei

Erg leuk geworden, had ik niet beter kunnen doen...:-))