Pages

14 maart 2010

Stoffenspektakel


Oeps, het hamstervirus heeft weer toegeslagen. Vanmorgen met manlief naar de stoffenspektakel in Eindhoven geweest. Ik zou eigenlijk alleen met de trein (en scootmobiel) gaan maar omdat mijn energiepeil een beetje in het rood staat zijn we samen geweest. Normaal gesproken rijd ik dan eerst een rondje en kijk wat er is en wat de prijzen zijn. Maar dat wou ik manlief niet aandoen. Dus ik heb deze keer niet aan prijsvergelijk gedaan. De eerste gekochte tricots waren dan ook wat duurder dan de laatste maar gemiddeld ben ik nog geen 4 euro per meter kwijt. Dus dat valt nog mee. Maar ik moet dit wel weer kwijt in mijn kast (en die is al zo vol!) dus dat wordt heel gauw wat wegwerken. Op één na zijn het allemaal tricots. De niet-tricot (rechts op de foto) is een katoentje voor een zomerrok.

We waren binnen 45 minuten weer weg. Veel te druk veel te veel gedrang overal. Is met een rolstoel bijna niet door te komen. Maar ik heb mijn voorraad weer aangevuld en daar ging het om.



Ik heb van de week twee patronen besteld bij craft4you Van de tricots van vandaag wil ik in ieder geval deze patronen maken.

Volgende week is onze forumdag van ons forum (de 5e alweer!) daar worden ook lingeriematerialen verkocht. Ik heb mezelf beloofd dat ik daar nog iets mag kopen maar dat het dan weer even afgelopen is met dat hamsteren. Ga weer een afspraak met mezelf maken. Eerst een x-aantal setjes / tunieken / rokken maken en dan pas mag ik weer iets gaan kopen. Hoeveel weet ik nog niet daar moet ik nog over denken. Kom er later op terug!

2 reacties:

Jos zei

Oh, wat een leuke stofjes en die patronen staan ook al tijden op mijn verlanglijstje! Veel plezier ermee

THEA zei

Je kocht weer leuke stofjes.

Vorige week was het in Venlo. Daar was het ook al zo druk, terwijl we toch best vroeg waren. Aan sommige kramen kwam je er daar ook al niet door! Vooral die met kantjes en bandjes.Jammer he!!

Groetjes Thea