Pages

25 april 2010

Barbiehuis


Mijn barbiehuis is vandaag casco opgeleverd. Het heeft erg lang geduurd voordat het zover was maar hij staat nu dan eindelijk op mijn kamer.
Natuurlijk even uitgeprobeerd hoe de meubels er in staan die ik al eerder heb gemaakt. Maar alles gaat er weer uit omdat we eerst moeten behangen en de vloer leggen.

Ik heb toch besloten om alles over dit project op mijn barbieblog te blijven schrijven. Klik hier om er meer over te lezen.

Deze dame is een van de bewoonsters van het huis. Ik weet nog niet of ze deze jurk aan blijft houden. Die heb ik al een tijd geleden gemaakt en ik ben er eigenlijk wel een beetje op uitgekeken. Maar dat zien we nog wel. Dit is een project dat nog heel lang zal duren voordat het helemaal af is. Helemaal niet erg, dat is juist leuk. En daarbij een volgend barbiehuis kan ik ook niet kwijt op mijn kamer!

0 reacties: