Pages

24 april 2010

Hamsteren!



Het 4e setje ligt geknipt klaar, al meer dan een week volgens mij. Maar ik heb geen tijd gehad om hem af te maken.
Alleen vandaag konden we het inplannen om naar Amsterdam te rijden. Andere zaterdagen zijn de komende weken volgepland. Een goede reden om af te stappen van 4 op een rij.

Maar ik beken! Ik heb het gewoon niet volgehouden! Het lukte me echt niet om nog langer geen materialen te mogen kopen. Ik droomde van Kantje Boord had afkickverschijnselen!
Iemand schreef me dat ik het moest vergelijken met een dieet. Dan wil je ook alles eten wat niet mag (dan weten jullie ook waarom ik geen dieet volg).

En echt spannende dingen heb ik niet gekocht. Het is allemaal basic wat ik nodig heb.
Effen lycra's en heel veel fournituren. De lycra's zijn gekocht voor de kantjes die ik al uitgezocht had (ik heb het kant bij de lycra gelegd voor de foto). De fournituren hoorde daar natuurlijk ook bij en wat extra voor lycra die ik nog heb liggen.

Ik kan nu echt minimaal 8 setjes vooruit. Maar ik zeg het niet meer. Ik beloof niet meer dat ik niets ga kopen. Vandaag eindigt voor mij 4 op een rij.
Ik zal mijn belofte houden en op de volgende lingeriedag de flyer ophangen waar ik bij laat weten verloren te hebben.

Ik vind het heerlijk om straks weer die nieuwe elastiekjes, beugelband en nog meer op te rollen en op te bergen bij mijn voorraad!

Hier is een gelukkig mens! (ondanks dat FC Oss gedegradeerd is maar dat is een ander verhaal!)

1 reacties:

Handige Handjes zei

Mooie spulletjes heb je erbij! Enne, er zijn ergere dingen hoor dan stoppen met 4 op een rij.
Geniet van je aankopen, en ga maar vast dromen van de mooie setjes die dit zullen worden.