Pages

5 april 2010

Lief setje?



Van het weekend dit setje afgemaakt. Ziet er uit als een lief setje. Beetje nostalgisch. Kantje heb ik uit mijn "restjesdoos" gepakt.

Alleen tijdens het maken waren de liefdevolle gedachten ver te zoeken. Was er al een week of twee mee bezig en alles ging mis wat er maar mis kan gaan. Tweemaal cups opnieuw geknipt omdat ik er een gaatje in knipte. Naald van de machine is tweemaal afgebroken. Ik had geen wit beugelband meer, die had ik vrijdag besteld nog gehoopt dat dit zaterdag binnnen zou komen maar helaas. Daarom van die pluizige beugelband gebruikt. Wat een vervelend spul is dat zeg. Ik heb 6 keer opnieuw het beugelband doorgestikt en het zit nog niet mooi.

Echt een bh om gauw te vergeten. Maar toen hij klaar was bleek hij toch nog heel mooi te passen! Dus al is hij naaitechnisch misschien een klein rampje hij gaat toch gedragen worden. Daarom meteen een bijpassende slip gemaakt.
En dat ging meteen helemaal goed. Ook de covermachine werkte vrolijk mee!

Om nog even terug te komen op het bestellen van de beugelband: Het mocht eigenlijk niet omdat ik met 4 op een rij mee doe. Maar het kon niet anders (dat heb ik dus wel gemerkt met dat pluizige beugelband). Ik heb nu een laatste "officiele" waarschuwing gekregen van de leden van het forum. Bij een volgende misstap moet ik toch echt mijn tegenprestatie gaan leveren.

2 reacties:

THEA zei

Hoi Saskia,

Het is er niet aan te zien, dat jij je er zo aan hebt moeten ergeren!! Het ziet er echt heel lief uit.

En die regels.....geen idee.Dat zal wel iets met forumregels te maken hebben, neem ik aan!!

Groetjes Thea

Diana 'poetsie' zei

Prachtig setje, kantje is erg mooi.Ben helemaal weg van roosjes