Pages

8 april 2010

(nacht)hempje supriselycra


Op ons forum is het onlinethema deze keer "supriseycra". Diegene die mee wilden doen kregen 35 cm lycra. Bij aanmelding wisten ze niet wat voor lycra het zou worden. Deze lycra moet verwerkt worden in een lingerie-creatie. En dit heb ik er van gemaakt.

Het is het patroon uit de Ottobre Women van begin dit jaar (waar ook die al veelgemaakte hipster in staat). Ik draag zomers nooit zo een hempje dus ik heb er een nachthempje van gemaakt. Als ik heel eerlijk ben weet ik nog niet zeker of ik de middelste baan niet ook donkerblauw had moeten maken. Maar dan was het wat somberder geworden denk ik. Aan de andere kant stoort het me een beetje omdat het patroon niet symetrisch loopt.

De cover- en lockmachine hebben goed samengewerkt dus het hempje zat zo in elkaar. Vond het alleen nog wat saai en omdat het toch een nachthempje werd heb ik de strikjes erop gezet.




En hierbij heb ik dus al twee projecten gemaakt in het kader van 4 op een rij! Nog twee te gaan!

0 reacties: