Pages

13 april 2010

Setje compleet!



Op het forum vonden ze dat alleen een compleet setje mee mocht tellen bij vier op een rij. De blauw-witte bh die ik gisteren liet zien en mijn supriselycrahempje hadden beiden nog geen slip dus waren nog niet compleet.

Dus gisteren eerst een slip gemaakt bij de bh (die met dat blauwe randje). Ondertussen lag het laatste restje blauwe lycra al op de tafel om geknipt te worden. Maar toen was ik een beetje onhandig bezig en stootte ik mijn colaglas om. En natuurlijk ging dat over mijn blauwe lycra heen. En ik mocht niets anders kopen want dan hield ik me niet aan mijn afspraak. Daarom heb ik maar twee slips gemaakt voor bij de bh. En als ik dan straks weer lycra mag kopen dan maak ik een blauwe slip bij het hempje.

Beiden zijn weer afgewerkt met de covermachine. We kunnen het steeds beter vinden samen!

0 reacties: