Pages

22 mei 2010

Barbiepatronen gezocht


Voor mijn barbiehuis moeten de dames gekleed worden in historische kostuums. In het verleden hebben de merken mccall, vogue en simplicity voor deze barbies hele mooie patronen gemaakt. Een aantal daarvan heb ik zelf heel lang geleden al gekocht op de barbiebeurs. Maar helaas zijn deze patronen in Nederland bijna niet te koop.

Op Ebay worden ze wel aangeboden maar ik heb nu een aantal keren te laat geboden (tijdsverschil is ook niet handig, moet ik voor het eindbod midden in de nacht uit mijn bed en dat werkt niet zo goed bij mij).

Maar misschien weten jullie nog waar je deze patronen kunt kopen?
Laat het me weten! Je zou me er erg blij mee maken! Rechtsboven aan mijn blog kun je mijn emailadres vinden.

2 reacties:

Diana 'poetsie' zei

Misschien op de rommelmarkt, ik zal mijn buurvrouw eens vragen.

Simoneannemone zei

Als je dat zou willen doen dan heel graag! Je weet maar nooit waar patroontjes te vinden zijn.

Ik kreeg ook nog deze link doorgestuurd:

http://www.molendrix.com/galerie1.html

Saskia