Pages

7 mei 2010

Lycra gekocht


Ik ging er naar toe voor omvouwelastiek maar dan kan ik het niet laten om eventjes bij de lycra's te kijken. En toen kwam ik deze met aardbeitjes tegen.
En die riep me zo hard dat ik hem niet kon laten liggen. Dus er ligt nu een metertje in mijn kast. Meteen ook 2 meter witte lycra gekocht. Dit is een hele mooie stevige kwaliteit dus dat is nooit weg.

Al met al ben ik weer geslaagd bij Swanenberg Stoffen.
En natuurlijk ben ik de omvouwelastiek niet vergeten!

Maar nu moet ik toch echt eens iets er mee gaan doen.
Het is een herkenbaar patroon aan het worden. Je kijkt uit naar je vakantie. Je neemt je voor om veel tijd achter de machine te gaan zitten maar als het dan zover is dan komt het er niet van.

Ben toch wat vermoeider dan verwacht uit de Ardennen gekomen, maar ik heb ook hier een daar weer ontstekingen die lopen te vervelen. Vind het wel jammer dat ik niet veel gedaan heb maar aan de andere kant heb ik ook op de bank een boek zitten lezen deze dagen. En dat is voor mij ook ontspannen. En die ontspanning heb je soms heel hard nodig.
En ik weet dat creatieve komt er vroeg of laat wel weer.

2 reacties:

angela zei

Erg leuke stof. Ik had vorige week ook een leuk stofje voor een rokje voor mijn dochtertje gekocht met aardbeitjes. Ziet er altijd leuk uit. Weet je al welk patroon je er mee gaat maken??

Simoneannemone zei

Ik denk dat er ik er een bh voor mijn dochter van ga maken.
Ik heb het haar al tijden geleden beloofd om er een voor te maken en dit stofje vond ze erg leuk!

Saskia