Pages

21 mei 2010

Niets creatiefs!


Het is op het creatieve vlak erg stil op mijn blog. Het zit er gewoon even niet in om iets te doen ben druk bezig met andere dingen die gewoon moeten gebeuren.

Sinds afgelopen week heb ik het beheer van het lingerieforum overgedragen. Hoewel het geen gemakkelijke beslissing was (ik heb het forum toch opgezet) is het wel een wijze beslissing geweest. Het geeft me veel rust.

Helaas zal ik ik ook de komende tijd weinig creatief bezig kunnen zijn. Volgende week word ik weer geopereerd aan mijn pink. Helaas heeft de operatie in december niet lang een goed resultaat gehad.
Daarom in overleg met de chirurg toch besloten om me nog een keer te opereren. Ik krijg teveel beperkingen om het zo maar te laten gaan. De revalidatie zal deze keer (nog) langer duren. Ik ga na de operatie 4 weken in het gips om de hand goed rust te geven. Ben heel benieuwd wanneer ik dan weer iets kan gaan doen.

Misschien dat ik van het weekend nog even achter de machine kan zitten en nog iets ga maken. Het is Pinksteren dus we hebben weer een extra dag vrij.

1 reacties:

Diana 'poetsie' zei

Dat wordt weer spannend voor je, hoop dat het nu allemaal goed gaat. Succes met maken van een mooi setje.