Pages

27 juni 2010

Dank je wel!


We zijn nu bijna 5 weken na de operatie aan mijn pink.
Vorige week ben ik begonnen aan de revalidatie. Als ik het zo type dan klinkt het zo overdreven. Wat is nou een pink? Nou ik kan jullie uit ervaring vertellen dat je als je je hand gebruikt je pink overal aan meedoet.
En nu dus overal tegenwerkt. Omdat mijn ringvinger ook in het gips heeft gezeten werkt die ook niet helemaal zoals het zou moeten dus die oefent vrolijk met de pink mee.

De verwachting is dat het nog minimaal 4 weken duurt voordat alles weer een beetje normaal is. De bandjes zijn zeer stevig aangetrokken en daardoor is er nog weing bewegingsvrijheid voor die pink.
Gelukkig is de pijn alweer stukken minder en het litteken is mooi geheeld.
Ik wil graag iedereen bedanken voor de lieve mailtjes en berichten die ik heb gekregen. Het doet me echt goed om te merken dat er zoveel mensen zijn die meeleven.

Laten we hopen dat ik in een van de volgende berichten weer een creatief werkstuk kan laten zien!
Daar ben ik echt aan toe!

2 reacties:

Diana 'poetsie' zei

Wat heerlijk, dat het weer beter met je gaat.
Op naar je 1e creatie na de operatie.

Simoneannemone zei

Dank je wel!

Sinds donderdag is de spalk eraf en daardoor kan ik steeds meer!

Moet nog wel oppassen dat ik niet teveel doe maar we zijn weer een stap vooruit!

Saskia