Pages

6 juni 2010

Foto's uit het (verre) verleden


Geïnspireerd door de blog van Thea heb ik een paar foto's uit het verre verleden ingescand.

Mijn moeder maakte voor mijn zus en mij ook zelf kleren. Vaak dezelfde patronen en stofjes. Alleen de een met een rood zigzagbandje en de ander met een blauw.

De foto linksboven heb ik een kort jurkje aan (als ik zeg kort dan bedoel ik ook kort!) tijden de bruiloft van een tante. Rechtsboven is een foto gemaakt op de boot (mijn vader was kapitein op de grote vaart).

Linkonder is een foto gemaakt op de kleuterschool. Foto rechtsonder weet ik niet waar die gemaakt is.

Het creatieve heb ik dus niet van een vreemde! Kijk maar eens op haar blog! Ze maakt nu geen kleren meer maar de prachtigste poppenhuizen.

2 reacties:

THEA zei

Heej Saskia,

Wat leuk!! Ik zag de foto en titel staan op mijn bloglijst. Ik dacht zet even een reactie bij je, dat ik ook een logje over dat thema heb!!
En nu zie ik dat jij door mij er toe gekomen bent!! Leuk is dat. Zo zie je maar, we inspireren elkaar steeds opnieuw!
En je moeder blogt ook?? Ga zo even bij haar kijken.
Mijn dochters hebben ook beide een blog.
Groetjes en nog een fijne zondag!

Simoneannemone zei

het zou leuk zijn als meer bloggers
hierdoor geïnspireerd raken!
Vind het zelf erg leuk om zo'n oude foto's te zien!

Saskia