Pages

18 juni 2010

Oeps bloglijsten kwijt!


Was ik gisteren een beetje met de blog layout aan het spelen. Kijken of ik er iets nieuws van kon maken ben ik opeens al mijn bloglisten kwijt!
Maar dat is niet erg want ik had eerst een backup gemaakt. Maar ergens is er toch iets fout gegaan want ook in de backup was ik mijn bloglisten kwijt! Zal wel weer ergens te snel te haastig op een knopje hebben geklikt.

De lingerieblogs heb ik weer gevonden en in de lijst gezet (met dank aan de blog van Jos waar er heel veel stonden). De andere lijsten moet ik de komende tijd nog aanvullen.

Ach je kunt het ook postief zien: Dan worden de bloglijsten ook een keer opgeschoond!

2 reacties:

THEA zei

Zo is het maar net!!!

Komt vast weer goed!

Fijn weekend,

groetjes van Thea

Simoneannemone zei

Leuk om op deze manier weer nieuwe blogs te vinden!

Voor jou ook een fijn weekend!

Saskia