Pages

4 juli 2010

Ben weer begonnen!


Normaal gesproken laat ik niet zien waar ik mee bezig ben maar ik ben nu zo blij dat ik weer iets kan doen dat ik het deze keer niet kon laten om een foto te maken!

Gisteren begonnen met het opnieuw tekenen van de bh. Dat doe ik wel vaker om het gevoel van tekenen te blijven houden. Heerlijk buiten in het zonnetje gezeten en stukje voor stukje de bh getekend.
Vanmorgen vroeg weer aan de tuintafel gezeten en de patroondelen uitgeknipt. En dan ga ik straks beginnen met de bh in elkaar te zetten.

Het gaat niet snel, ik moet nog echt pauzes nemen anders overbelast ik mijn hand en dan komt de pijn terug, maar het geeft me zo'n goed gevoel om weer creatief bezig te zijn.

Het wordt een bh met diagonale naad. Ik heb gekozen voor mooie lichtblauwe lycra en fournituren van Kantje Boord en bijpassend kant uit mijn eigen voorraad.

Voel me een gelukkig mens zo op de vroege morgen!

2 reacties:

Diana 'poetsie' zei

Mooie materialen, heerlijk dat je weer aan de slag gaat.

Elfi zei

Leuk is dat, nietwaar? Dat het naaien zo ontspannend kan werken. Ik heb me nog nooit aan lingerie gewaagd, maar het lijkt me heel leuk!