Pages

24 juli 2010

Blij met mijn Oranje BH


Herkennen jullie dat? Opeens schiet het in je hoofd wat je wil gaan maken en je gaat naar je kamer en begint te knippen. Elk vrij moment ga je terug om er mee verder te gaan. Je moet je zelf dwingen om tussendoor te gaan rusten want je weet dat je daar anders later voor moet boeten. Daar lig je dan 's middags in je bed en het enige dat je wil is naar de kamer daarnaast gaan want daar staan de machines te wachten.

Dat had ik dus de afgelopen twee dagen!
Het kantje had ik eerder bij Jos gezien en toen ik in het voorjaar bij Kantje Boord was heb ik deze samen met de lycra gekocht. Ik was er in het voorjaar al mee bezig geweest maar toen ging alles mis. Na 3 keer nieuwe cups geknipt te hebben ben ik er mee gestopt. Ik had nog maar een heel klein stukje kant over en dat wilde ik niet weer verknippen.

Afgelopen zaterdag zijn we weer bij Kantje Boord geweest omdat ik nog wat fournituren nodig had. (heb manlief beloofd dat ik nu echt alles had voor een tijdje). Ik heb er onderandere voorgevormde cups gekocht.
Die heb ik dan ook nu gebruikt. Het rugpand en middenvoor lagen al geknipt klaar van de vorige poging. Ze verschillen wel iets van mijn laatst getekende model (wat lager bij het rugpand).



En dit is dan het resultaat! En ik ben er helemaal blij mee! Niet alleen omdat ik de kleurencombinatie heel erg mooi vind maar ook omdat hij past! En hij lijkt heel erg fijn te zitten. Maar dat weet ik natuurlijk pas echt als ik hem een hele dag gedragen heb.



Ik had nog maar een heel klein stukje kant over voor de hipster. Dacht eerst dat dat zo niet mooi zou zijn maar ik vind dit eigenlijk ook wel leuk zo.
Zat alleen te ruzieën met de covermachine. Ik heb klosjes garen gebruikt in plaats van konen (die had ik niet in de juiste kleur). Hier en daar was het stiksel niet mooi dus moest ik het weer uithalen.

Zit nu helemaal in een creatieve roes! Dat zie je ook aan mijn productie van de afgelopen tijd. Heerlijk ik geniet er echt van!

5 reacties:

Jos zei

wauw, ik vind dit echt een super setje geworden!!

Handige Handjes zei

Een mooie set hoor...en die cups werken fijn hè?

Diana 'poetsie' zei

Wat heerlijk, dat je weer een mooie bh en hipster hebt kunnen maken. Moet een gelukkig gevoel geven.
Het resultaat mag er wezen, ik vind de kleuren super.
Ik heb nog zo'n paarse bh met voorgevormde cups liggen, die maar niet af wil. (nog van het laatste zlm-dag thema...)

Zussies zei

Wat een mooie set, prachtige kleuren en heel knap gemaakt!!

Boucheron zei

Een prachtig setje vind ik het geworden en fijn van al het werk dat het goed zit. ik vind het kantje bij de slip ook erg leuk.