Pages

10 juli 2010

Mijn creatieve voornemens


We zijn al weer ruim een half jaar in 2010 en eigenlijk wordt het wel tijd om te kijken hoe het met mijn creatieve voornemens is. Op 1 januari schreef ik er over.

Het tijd maken voor mijn hobby's gaat de ene keer beter dan de ander. Helaas kwam daar die operatie weer tussendoor en heb ik minder gedaan dan ik zou willen.

Nieuwe lingeriecreaties hebben jullie genoeg voorbij zien komen dit eerste half jaar! Dus daar ben ik nog steeds enthousiast mee bezig.

Mijn barbiehuis was in het voorjaar eindelijk klaar. Hij staat in mijn kamer maar we moeten er nog aan beginnen. Dat zal meer in het najaar gaan worden denk ik.

Quilten staat nu echt op een laag pitje. Op dit moment zie ik nog niet dat ik er iets mee ga doen. Het enthousiasme om het verder op te pakken is er even niet. meer. Maar diegene die mij kennen weten ook dat dat volgende week weer helemaal anders kan zijn.

En dan had ik nog het voornemen om minimaal een kledingstuk per 3 maanden te maken! En dat is gelukt. Het zijn niet van die creaties geworden waar je veel creativiteit in moest leggen maar het eerste begin is er.
Ik heb een tuniek gemaakt en van de week een rokje.

Komende tijd ga ik verder met het tekenen en maken van lingerie. Ik heb alweer een nieuwe rok uitgekozen om zelf te maken en verder zal ik wel zien wat er voor creativiteits voorbij gaat komen.

Als je al de creaties wilt zien die ik dit jaar gemaakt heb dan kun je rechts op de foto van het jaarboek klikken.  Ik heb die van de week weer bijgewerkt!


0 reacties: