Pages

8 juli 2010

Snel rokje knipmode 2009

Op Sancho zag een foto van een rokje uit de knip van Februari 2009. Het was gemaakt door Jessica (klik hier voor haar blog) en ik was net op zoek naar zo'n model. Wist ook meteen welk stofje ik daarvoor wilde gebruiken. Deze heb ik gekocht in het voorjaar op de stoffenbeurs in Eindhoven.

Het model valt precies op mijn knie. Een mooie lengte voor mij met deze warme dagen. Korter staat me niet daar heb ik niet het figuur voor.



Vanmorgen heel vroeg in het vroege ochtendzonnetje begonnen (ik had de machines weer buiten op de tuintafel gezet) en nu is hij al klaar. Er zit een rits in aan de linkerkant en ik heb er ook voeringrokje ingemaakt. Zomen zijn weer gecoverd met de covermachine. We kunnen het zo goed vinden samen tegenwoordig.

Dan ga ik nu verder met mijn bh die ik van de week getekend heb!

5 reacties:

Marian zei

Wauw.. dat is een erg mooi en leuk rokje geworden.
Fijn om te dragen met dit weer.

Elfi zei

Leuk rokje hoor, en een erg vrolijk bedrukt stofje.
Heerlijk om te dragen.

Jos zei

heerlijk om in de tuin zo met je hobby bezig te kunnen zijn, mooi rokje geworden!

Simoneannemone zei

dank je wel voor jullie leuke reacties!

Ik heb hem al aangehad (tuurlijk met dit weer) en hij zit heerlijk!

Saskia

Jessica zei

Leuk hoor. Via via kom ik op je site terecht en zie daar dat ik je geïnspireerd heb voor je rokje.

Waar het sancho forum al niet goed voor is.

Mooi gemaakt en ook al zo'n mooie stof gebruikt.

Groetjes, Jessica