Pages

3 juli 2010

Warm? afkoelen bij de Maas

Vrijdagmiddag was het zo warm dat ik het idee kreeg om maar naar de Maas te rijden, even afkoeling zoeken. Een leuk niet te moeilijk lezen boek, colaatje, handdoek en een krentenbol in de tas gedaan en toen met de scootmobiel naar de Maas toe.

Het is van ons uit ongeveer 25 minuten rijden. Eerst de stad uit en dan een heel stuk door de polder heen.
Ik heb op de dijk onder de bomen op een bankje gezeten en naar de boten gekeken die langs kwamen. Wel iets gelezen maar niet veel. Had eigenlijk genoeg aan het rondkijken. Het waaide een beetje dus dat gaf wat verkoeling. Heerlijk was het!

Met mijn mobieltje wat sfeerfoto's gemaakt. Volgende keer neem ik de camera mee!

2 reacties:

Handige Handjes zei

Heerlijk is dat...een beetje bootjes kijken, lekker windje..gewoon even niks. Ik ken dat...mijn jeugd speelde zich af in een stadje aan de Lek, en we gingen graag naar een strandje aan de Lek...

Simoneannemone zei

Leuk dat het zo herkenbaar is!

Ik ben opgegroeid in een dorp aan de Maas. Toen ik 17 was zijn we verhuisd naar "de stad".

Saskia