Pages

25 augustus 2010

Hamsterweken / Lingerieboek grote maten te koop


Niet alleen bij de Albert Heijn hebben de hamsterweken toegeslagen ook hier is het hamsteren weer aan de gang. Zouden het de donkere herfstachtige dagen zijn die dat veroorzaken? Maakt niet uit het zijn weer leuke dingen die ik gehamsterd heb!

Zo heb ik deze week de volledige Dankaerts tekencursus via Marktplaats gekocht. Heel veel theorie die ik de me de komende weken wil proberen eigen te maken.

Een paar weken geleden heb ik ook 175 ritsen gekocht, nu ik weer kleding aan het maken ben komen die heel goed van pas.

Afgelopen weekend heb ik ook een in Nederland moeilijk verkrijgbaar barbiepatroon gekocht via Marktplaats. Ben er heel erg blij mee! (lees er meer over op mijn barbieblog!)

Maandag bij Zwanenberg niet alleen het bloemetjesstof gekocht (zie mijn vorige blogbericht) maar ook een heel leuk lief blauw-wit printje.



Bij de Danckaertscursus zat ook het boek Grote Maten van Bella Hendriks.
Dit boek heb ik zelf al daarom bied ik het te koop aan. Voordat ik het op marktplaats zet wil ik eerst kijken of een van mijn bloglezers er interesse voor heeft.

Ik moet wel zeggen dat het duidelijk een gebruikt boek is. Er zitten ezelsoren aan en de randen van de bladzijden zijn wat beschadigd.  Komt ook omdat het een paperbackuitvoering is die zijn veel minder stevig dan de boeken met harde kaft. Op één bladzijde zijn er een paar regels gearceerd.
Maar het boek is zeer bruikbaar als je lingerie met een grotere maat wilt tekenen.

Wil je dit boek van me overnemen stuur me dan een mailtje en doe een bod (klik op de button rechtsboven deze pagina). (Het boek is inmiddels verkocht)

Verder ga ik me de komende tijd weer verder met het grotematenforum. (http://www.grotematenforum.yourbb.nl/). We zijn nog met erg weinig leden dus nieuwe leden zijn van harte welkom!

Op dit moment richt ik het forum vooral op de kleding en lingerie voor grote maten. Zowel het kopen als het zelfmaken maar ook pasvorm en problemen die je daarbij tegenkomt.
Het is de bedoeling om er een veelzijdig forum van te maken dat een goede aanvulling is op de bestaande forums.

3 reacties:

Alice zei

oh je dat hamsteren....heerlijk. Ondanks de goede voornemens (4 op een rij destijds) zal ik maar bekennen dat ik voor de vakantie bij Kantje Boord ben geweest...maar het was leuk. Kan het ook niet laten. Groetjes, Alice

Simoneannemone zei

Met onze leuke hobby is het ook heel leuk om de materialen te kopen.
En Kantje Boord is het helemaal voor lingeriematerialen.

Maar ik maak op dit moment ook veel materialen op dus dat scheelt weer!

Simoneannemone zei

Het boek is inmiddels verkocht!

Saskia