Pages

23 augustus 2010

Patroonpapier



Tot voor een half jaar terug gebruikte ik voor het patroontekenen van dat dunne patroonpapier.
Op de stoffenmarkt vaak verkrijgbaar voor niet al teveel geld.
Ik had ook wel eens Ertzatspapier in vellen uitgeprobeerd maar die vellen waren vaak net te kort zodat je patroondelen aan elkaar moest plakken.

Bij Beauty VOF kwam ik een rol stevig patroonpapier tegen. Meteen een rol gekocht om het uit te proberen en ik wil echt niet anders meer. De rol is 50 cm breed en er zit 50 meter papier op.
Heel fijn om te tekenen en ook bij het verleggen van de patroondelen werkt het veel gemakkelijker.
Het is wel duurder dan het gewone patroonpapier maar ik vind het de extra kosten wel waard.

Vanmorgen heb ik het gebruikt om opnieuw een slip te tekenen. Opnieuw met de dvd van Bella Hendriks bij de hand van het begin af aan getekend. Ben heel benieuwd of het me nu is gelukt om het voor mij gewenste model te tekenen! Binnenkort te zien op dit weblog!

0 reacties: