Pages

28 augustus 2010

Pincushionswap



Op de blog van Alice in Hobbyland  las ik over Pincushionswap van Quilting Jeanette. Het komt er in het kort op neer dat je een speldenkussen maakt en deze opstuurt naar een van de andere deelneemsters. Omdat ik het leuk vind om speldenkussens te maken heb ik me aangemeld voor deze Swap.

Lees er meer over op de blog van Jeanette (Klik hier). Ze schrijft dat er al meer dan 100 aanmeldingen zijn!

Ik heb natuurlijk alvast gekeken naar leuke speldenkussens om inspiratie op te doen:

Hier staan heel veel links naar speldenkussens  en hier staan er nog een keer 60 links naar speldenkussens
En deze Wildflower is ook erg leuk. En deze is ook leuk. Heel iets anders: een bloemenpotkussen,

Ik ga de komende tijd eens bedenken wat ik ga maken voor deze Swap.

2 reacties:

Marian zei

O jeetje, dat is leuk..
Erg mooie speldenkussentjes zijn er in omloop .

angela zei

Wat een leuk idee.