Pages

2 augustus 2010

Tuniek wordt jurk


Ik had van de week deze tuniek aan (ja die draag ik nog steeds met veel plezier!) en bedacht me opeens dat als ik hem een stukje langer zou maken ik er een ideale jurk zou hebben voor dat echt tussendoorweer . Ik zit nog steeds in een creatieve roes en heb meteen de stof en het patroon gepakt en ben gaan knippen. Het is echt zo'n jurkje dat in een paar uurtjes klaar is. Met een legging en een shirt of hempje eronder (hangt af van het weer) lijkt het me een heel fijn jurkje om te dragen!

2 reacties:

THEA zei

Ja, dat lijkt mij nou ook!!

Echt een leuk en makkelijk jurkje dat ook nog eens lekker zit!!

Groetjes Thea

Diana 'poetsie' zei

Leuk model, dit soort jurkjes en tuniekjes, draag ik ook graag.
Mooi stofke, je gaat echt als een speer, leuk.