Pages

5 september 2010

Bordeaux rode bh


Het heeft deze keer eventjes geduurd voordat ik een nieuwe bh kon laten zien.
Ik schrijf bewust niet "dat ik een bh af heb" want ik had mijn blauwe bh bijna af en toen ging het mis. Hoe ik het voor elkaar heb gekregen weet ik niet maar ik knipte een stuk uit het middenvoor toen ik de naad van het beugelband aan het afknippen was. Niet meer te repareren en dan is het bij mij meteen losmaken wat je nog kunt gebruiken en opnieuw beginnen.

Had even geen zin meer in het blauwe stofje en heb daarom deze bordeauxrode gemaakt.
Weer met voorgevormde cups maar deze keer een patroon met zijpand. Weer zelf getekend volgens de methode van Bella Hendriks. Voor het bekleden van de cups heb ik nog een keer goed gekeken op de site van maffies maar er zit toch nog hier en daar een deukje in. Maar als ik naar mijn hele dure gekochte bh kijk zie je dat ook deuken dus heel moeilijk doe ik daar niet over. Zonder is mooier op de foto maar tijdens het dragen zit het heel mooi strak. Maar de volgende keer ga ik zeker weer voor cups zonder kleine deukjes.

Pasvorm is goed zover ik het nu kan beoordelen. Heb hem nog niet de hele dag gedragen. Dat ga ik vandaag doen. Ik zie in ieder geval dat ook deze weer heel mooi aansluit bij het decollet√© en ook het achterpand zit mooi (geeft geen rolletjes in de oksels en dat is toch ook belangrijk).

Over de zelfgetekende slip ben ik nog niet helemaal tevreden. Hij moet iets hoger worden opgetekend, dat  vind ik prettiger zitten. Had het al aangepast maar het zit nog niet helemaal zoals ik het graag wil hebben.
Maar ook met de slip zijn we op de goede weg!

8 reacties:

Boucheron zei

Prachtig setje!!! fijne dag nog, groetjes Ineke

Kim zei

Mooie combinatie lycra/kant! Mooi setje geworden!

Alice zei

Wat een prachtige set is dit geworden, met hindernisjes erg mooi resultaat! Helemaal ook "mijn" kleur. gr. Alice

Diana 'poetsie' zei

Mooie kleurencombi, helemaal mijn smaak. Model bh is super.

Jos zei

Ja, wat een prachtige set in een mooie, warme kleur!

Jozina zei

Mooi setje weer Saskia!!!!

groetjes Anita (Jozina)

Heather zei

Beautiful!

angela zei

Erg mooi.