Pages

22 september 2010

E-reader



Toen ze net op de markt kwamen moest ik er helemaal niets van hebben. Wat is nou mooier om in te lezen dan in een "echt boek"? Maar je leest er steeds meer over en ook in mijn omgeving waren ze erg positief over het digitaal lezen met een E-reader.

Het probleem is dat ik graag in bed of op de bank een boek lees. Maar de meeste boeken worden te zwaar voor mijn handen om vast te houden. En dat leest niet handig natuurlijk.

Na veel wikken en wegen hebben we vorige week dan toch een E-reader gekocht.
Het was even wennen om zo een boek te lezen maar nu ik er aan gewend ben moet ik zeggen dat ik het heel prettig vind lezen.

Bijkomend voordeel is dat we bij een volgende vakantie meer ruimte over hebben in de auto. Hoef nu niet meer een tas vol met boeken mee te nemen.

4 reacties:

Tina zei

Ek het net gister op die www gekyk na die Amazon kindle reader... Benieuwd om te weet hoe jy die Sony vind.

Saskia zei

Ik heb alleen met deze gelezen (dus ik heb geen ervaring met andere merken) maarik vind het een hele prettige e-reader.

Verschillen lettergrotes kun je instellen en ook de scherpte van de letters is instelbaar.

Saskia

Jos zei

ben nog aan het dubben tussen een I-pad en een Ereader, lijkt me heerlijk om je hele boekenkast mee te kunnen nemen op deze manier

Joke zei

Leuk om te lezen! Ik heb dezelfde ervaring als jij. Heb in het begin behoorlijk gesputterd tegen de e-reader en wist alle bezwaren glashelder naar voren te brengen. Maar.... niets veranderlijker dan een mens en voor mijn verjaardag (augustus) vroeg en kreeg ik een ereader. Helemaal happy ben ik ermee! Ik heb een kleintje (Sony 300) omdat ik hem graag makkelijk in tas of jaszak bij me wil kunnen hebben.

groetjes, Joke