Pages

23 september 2010

Een body die toch een bh met slip werd!

Vorige week ben ik druk bezig geweest met het tekenen van een body. Op zich niet zo heel ingewikkeld, het wordt duidelijk uitgelegd in het boek van Bella Hendriks (of komt dat omdat ik de methode van tekenen nu snap?).
Het zag er in ieder geval goed uit en daarom de body uitgeknipt en in elkaar gezet. De lengte en het model waren goed en alles leek te passen.

Maar omdat ik hem ook echt wou dragen moest ik wel stevigheid er in maken en moest er een binnenstuk in. En dat ging dus mis.
Ik kreeg het niet mooi voor elkaar. Ik bleef plooien houden middenvoor. Het was een los binnenstuk waar de body overheen viel (kunnen jullie het nog volgen?).

Op een gegeven moment had ik er zo'n genoeg van dat ik van het weekend van de body een slip heb gemaakt en de bovencups gebruikt heb voor het maken van een bh.
Vanmorgen vroeg opgestaan en de bh afgemaakt.

En wat geeft het een fijn gevoel dat als je een bh past dat hij dan meteen goed zit. Ging getrek of geduw om het goed te krijgen. Nee meteen goed! Middenvoor sluit mooi aan het borstbeen, bij de oksel zit het mooi (geen rolletjes) en ook het achterpand is mooi breed en stevig.

Ik heb er geen spijt van dat de body een bh met slip is geworden!
En die body komt er nog wel. Moet alleen even goed bekijken hoe ik die binnenkant goed krijg!

7 reacties:

Alice zei

Hoi Saskia,
mooie set geworden en prachtige kleur. Heel creatief de oplossing van body naar bh, zou toch jammer zijn als je het niet had gedragen. Gr. Alice

Elfi zei

Ziet er super uit!
Leuk kleurtje ook.

Groetjes,
Roelfina

Queen B. zei

een heel mooi setje
zo zie je maar dat je soms anders uitkomt dan gepland
maar zoooo waard alle moeite :)

Jos zei

wat een prachtige set is dit geworden zeg!!

Kim zei

Wat een prachtige combinatie!!! Ik vind het er echt hele mooi uit zien! En wat fijn dat het gelijk perfect past. Misschien jammer van de body, maar inderdaad, dat komt wel weer. Dit is echt een "gelukje" bij een "ongelukje"

Groet,
Kim

Diana 'poetsie' zei

Wat een mooie experiment is dit geworden. Ik ben weg van het kantje.

Christel Dekker zei

Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit echt niet zou kunnen. Wat een ontzettend mooi setje. Petje af voor al het werk.

Groetjes,
Christel