Pages

2 september 2010

Mijn blog

Vanmorgen de lay-out van mijn blog aangepast. Kreeg ik allerlei foutmeldingen dus maar gauw de oude lay-out teruggezet. Voor de tweede keer deze dag mijn bloglist kwijt!
Had ik een berichtje geplaatst over het veranderen van de lay-out wil ik het aanpassen en druk ik weer op een verkeerde knop! Bericht gewist.
Echt zo'n dag om niet langer meer achter de computer te zitten en zeker om nu overal van af te blijven.
Bloglist lingerie is weer compleet denk ik. Ander bloglist maak ik vanavond of morgen wel weer in orde.

Ga maar iets nuttigs doen denk ik: Boeken kaften met mijn zoon!

5 reacties:

THEA zei

Heb jij dat dan niet zo ingsteld dat je elk bericht via de mail binen krijgt??
Ik wel, dus ik mis geen enkel bericht!

Ik twijfelde even of ik wel een bericht durfde plaatsen....of ga je straks alles weer wissen!!

Niet leuk, als zomaar alles verdwijnt!Ik kan me voorstellen dat je er niet goed van word. Maar het klopt wel, als je een nieuwe layout plaatst verdwijnt er van alles!
Ook de lettertype's en kleuren op je blog.Lastig!!

Veel succes verder!!

Groetjes Thea

Saskia zei

Hoi,

Het ging in dit geval niet alleen om de reacties maar om het bericht zelf!

Nee, ga nu nix meer wissen (al deed ik het natuurlijk niet expres)
Komt dat ik te gauw heen en weer klik zonder te lezen hoe of wat.
Zie het mijn dochter ook altijd doen dus volgens mij is het gewoon erfelijk belast (je moet toch iets de schuld geven hahaha)

Ik blijf er nu verder vanaf! Maar de boeken zijn gekaft.

Saskia

Alice zei

Ik ben ook altijd benieuwd bij wijzigingen op het blog wat het resultaat is en wat er gebeurd. Ben ook al eens een berichtje of wat kwijtgeraakt omdat ik even dit of even dat aanklikte en poef alles weg was, balen. Maar verandering maakt dat we weer extra kijken op je blog. Groetjes, Alice

Sigrid zei

Ken je google reader? Handig om de blogs die je leest te volgen. Je voegt blogs toe en elke keer als iemand een nieuw bericht plaatst, zie je dat in de reader. Hoef je niet meer zelf actief naar blogs toe om te kijken of er iets nieuws is. Ook kun je de bloglists als "gadget" aan je eigen weglog toevoegen. Gaat makkelijk en als je het een keer kwijt bent, voeg je gewoon weer de gadget toe.

Saskia zei

Dat ken ik nog niet!
Ga ik eens uitproberen, dank je wel!

Saskia