Pages

15 september 2010

Nog meer Poohbeer


Zoals trouwe lezers van mijn blog inmiddels wel weten ben ik helemaal fan van Poohbeer.
Vanmiddag kreeg ik van mijn lieve ouder deze hele mooie koekblik met poohbeer. (dochterlief vind vooral de koekjes lekker die er in zitten).
Als de koekjes op zijn (dat zal denk ik niet lang duren) dan ga ik hem gebruiken om er mijn kleine naaispulletjes in te doen.




Eerder kocht ik deze leuke bewaarhoes bij de Action. Echt een winkel waar je eigenlijk niet moet komen als
echte Poohbeerfan. Om de paar weken hebben ze weer iets nieuws met Pooh erop en ik kan het vaak niet laten liggen. Vooral omdat je het voor hele kleine prijsjes kunt kopen.

Op het creatieve vlak heeft het de afgelopen dagen wat stil gelegen. Het was al een tijdje niet voorgekomen maar ik ben deze week op mijn vrije dag niet op mijn kamer geweest. Normaal gesproken zit ik daar dan wel een uurtje (of meer!). Maar de ontstekingen spelen nu iets teveel op en daardoor mis ik even de energie om iets te doen. Dus buiten het werk om veel lezen en op de bank uitrusten op dit moment. 

2 reacties:

Marian zei

Zag net bij de Praxis.... tafelzeil met Poohbeer.
Niets voor jou? voor een tas of zo?

Saskia zei

Leuk idee!
Zal eens bij de Praxis gaan kijken.

Dank je wel.

Saskia