Pages

11 september 2010

ssssst!!! toch weer geweest!


Eigenlijk had ik me voorgenomen om nog niet te gaan. Maar toen wilde ik een zwarte bh gaan maken en had ik geen beugelband. Natuurlijk kun je dat ook bestellen op het wereldwijde internet maar omdat ik nog wat andere kleine dingetjes nodig had zijn we toch maar weer naar Amsterdam gereden.

En zo heb ik 23 meter picot, 6 meter mooie lycra (blauw, zwart en roze), 2 meter schouderband, 9 sluitingen, 8 meter beugelband, 4 lapjes tule en 6 paar cups aan mijn voorraad toegevoegd.

Het was een heel kort bezoek. In een half uur tijd hadden we alles verzameld.
Het is zo niet echt opwindend wat we gekocht hebben maar ik heb hele mooie kantjes in gedachten die ik er
bij wil doen. Idee├źn genoeg weer. Hoop jullie gauw het eerste setje te kunnen laten zien!

3 reacties:

Jos zei

ik zal het niet verder vertellen hoor

Marian zei

Ha ha, leuk..
Je schrijft het ook zo 'beschaamd'
Je zit er weer helemaal in zo te zien/lezen

angela zei

hihi ik zal het niet door vertellen. Maar ik wou dat ik zo even naar amsterdam kon hihi.. Dan zal ik zeker vaker van zulke berichtjes krijgen hahaha.. Heerlijk voelt dat he dat je weer wat leuks gekocht hebt voor de knutsel. Veel plezier er mee.
Groetjes Angela